wtorek, 13 listopada 2012

Aero - Mały Grzeszek

Witajcie! 

Będąc na diecie na pewno każda z nas ma jakieś małe grzeszki którym nie potrafi się oprzeć. Ja z racji tego że uwielbiam nowinki będąc w Biedronce nie potrafiłam przejść obojętnie obok tak słodko wyglądającego pudełeczka z napisem "new" i "caramel". Postanowiłam że spróbuję i przekonam się czy zasługuje na miano mojego Małego Dietetycznego Grzeszka :D Jak wiecie żadna dieta nie będzie długo trwać jeśli nie pozwolimy sobie na chwilę zapomnienia i spróbujemy czegoś przepysznego.. 
Tak więc spróbowałam i jest przepyszny!!! Bardzo delikatny, puszysty i idealne słodki jak na deser. Dzięki czemu nie będę miała ochoty na inne słodkości.
W kartonikowym opakowaniu znajdziemy 4 małe deserki po około 50g każdy. A co najważniejsze ma tylko 100 kalorii! więc nie zrobi nic złego naszej diecie! Kosztuje 3.99 więc uważam że cena również przystępna.
Zachęcam do spróbowania!


Dziewczyny jak wiecie dieta powinna stać się nowym stylem życia. Dlatego musimy ją urozmaicać i pozwalać sobie na chwilę słabości. Tak aby była ona ciągle efektywna i nie przynosiła nam wilczych napadów głodu na jakiekolwiek słodycze które mamy pod ręką. Sztuką jest wybierać te które oprócz przyjemności ich zjadania dają również jakieś korzyści nam i nie są na tyle kaloryczne aby rujnować to co zrobiłyśmy do tej pory!
Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...