piątek, 23 listopada 2012

Recenzja: Krem do rąk - Johnson's body care

Hello! :)

Dzisiejszy post poświęcę jednemu z produktów do pielęgnacji dłoni. Chciałam zrobić już taki post na temat pielęgnacji a m.in. pielęgnacji dłoni i stóp teraz w sezonie jesienno-zimowym. Ale to zrobię niebawem. Dzisiaj jednak chciałabym się skupić na tym produkcie ponieważ jest on genialny. 





Długo szukałam idealnego kremu do rąk, przetestowałam już chyba wszystkie możliwe kremy, wszystkich możliwych firm. I wreszcie trafiłam na swój ideał. Mam zawsze bardzo przesuszone ręce i potrzebuje naprawdę mocnego nawilżenia. A już szczególnie w okresie jesienno-zimowym kiedy dodatkowo wystawione są one na zimno a w mieszkaniu znowu ulegają wysuszeniu. Skóra często pęka co sprawia dodatkowy ból. Dlatego zawsze dużą wagę przywiązywałam do tego typu produktów. Mam je dosłownie wszędzie. W torebce, samochodzie, łazience, przy łóżku i na biurku. Co pozwala mi często po niego sięgać.

Ale do rzeczy... 







Produkt który chcę dzisiaj zrecenzować to Johnson's body care - 24hour Moisture Krem do rąk.


Ja do tej proty spotkałam ten produkt tylko w SuperPharm ale podejrzewam że można go znaleźć też w innych drogeriach. Kosztuje około 7.50. Jego pojemność to 100 ml. Czyli stosunkowo nie drogi co też jak najbardziej mi odpowiada.

Krem fajnie nawilża skórę i to na długi czas. I co najważniejsze nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Dodatkowo nawilża również skórki co umożliwia mi dokładne ich usunięcie. 

Ma bardzo przyjemny delikatny zapach który nie wiem dlaczego bardzo milo mi się  kojarzy. :) 

A jeśli chodzi o opis producenta to co do słowa się z nim zgadzam i polecam wszystkim frikom pielęgnacji dłoni. 

Polecam!


A wy co sądzicie o tym kosmetyku? 
Może macie jakiś inny do polecenia? 
Piszcie chętnie poczytam wasze opinie! :)


2 komentarze:

  1. Tez bardzo lubie ten krem. Teraz w realu jest promocja, drugi dostajesz za grosz. Wiec jesli nadal go lubisz i potrzebujesz, to pedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie! Dzięki za informację! :)

      Usuń

Popularne posty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...