wtorek, 6 listopada 2012

L'b Lip Therapy.

Witajcie kochane! 

Dziś wybrałam się na małe zakupy do SuperPharm ponieważ brakowało mi parę rzeczy z pielęgnacji. Kupiłam taki zupełny beasic szampon, krem do rąk, żel pod prysznic. A przy kasie moją uwagę przykuł nawilżający balsam do ust z L'biotica. Nie wiem jak wy ale ja mam wielki problem z suchymi skórkami na ustach i widać to przy większości pomadek co mnie strasznie irytuje. A już całkowicie wyklucza wszelkie nudacze na moich ustach. Postanowiłam więc przetestować ten kosmetyk. Jego recenzję napiszę później. Do tej pory słyszałam tylko z kanałów dziewcząt na yt o kremie do rzęs tej firmy i większość go sobie chwaliła więc zobaczymy czy balsam do ust jest również tak dobry. Ja wybrałam wersję hyaluronic acid. 







xoxo 
Ania

1 komentarz:

  1. Mam go od 3 dni i już widzę rezultaty. Działa rewelacyjnie, usta są miękkie, gładkie i przyjemne w dotyku. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...