piątek, 21 grudnia 2012

Fit: Silownia za czy przeciw?

Hi! 

W tym poście bardzo chciałabym żebyście pomogły mi dokonać wyboru... Od Nowego Roku chcę wprowadzić  kilka zmian (tak tak postanowienia noworoczne!:P). Przede wszystkim tyczy się to oczywiście mojej walki z dodatkowymi kilogramami. Zastanawiam się nad pójściem od stycznia na siłownie... 
Chodzi mi głównie o ćwiczenia aerobowe które pozwolą mi spalić tkankę tłuszczową. Mam dużą nadwagę i to dla mnie naprawdę ogromy problem... Nie wiem co robić? Jak myślicie czy będzie to dobry pomysł? Postawiłabym tam głównie na orbitrek (rowerek stacjonarny mam w domu), ale też na chodzenie/trucht na bierzni, czy też szereg zajęć prowadzonych na siłowni: Slim Body, Zumba itp... 
Początkowo miałam taki pomysł ze  pójdę na siłownie jak już sporo schudnę aby pomogła mi w utrzymaniu wagi i wyrobieniu sylwetki, ujędrnieniu. 
Co myślicie na ten temat..? W poprzednim poście pisałam o moim obecnym zestawie ćwiczeń.. I nie wiem czy dalej go kontynuować ewentualnie dodać Nordic Walking i robić to wszystko systematycznie. Czy zastąpić to siłownią lub basenem...?
----> Mój zestaw ćwiczeń... 
Wybrałam sobie siłownie Remplus ponieważ mają moim zdaniem fajne wyposażenie i ciekawy zakres różnych zajęć... remplus.pl ale dlatego też że mam do niej bardzo blisko i nie miałabym wymówek. 

Zastanawiam się już nad tym jakiś czas i naprawdę nie wiem co zrobić...  A co wy o tym sądzicie.. :) 

Czekam na opinię i z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. :) 
Dobranoc ;)



4 komentarze:

  1. Warto. też zawsze sądziłam, że jak ktoś chce, to wszędzie będzie ćwiczył. Fajnie, ale ja nie miałam motywacji. Odkąd mam karnet, chodzę 4-5 razy w tygodniu na fitness plus robię siłówkę na siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Usuń weryfikację obrazkową - instrukcja na stronie głównej

      Usuń
  2. to zalezy czy tylko chcesz cwiczyc czy chcesz tez moze kogos poznac na silowni?:)
    ja osobiscie wolę ćwiczyć w domu, bo 45min cwiczen zajmuje mi dokladnie 45minut, a tak dochodzilo do tego jeszcze 60minut na dojazd i powrot do miejsca cwiczen.
    A moze masz tak blisko na silownie ze dotrzesz tam w 5min?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam do niej bardzo blisko, więc to na pewno nie byłoby dla mnie problemem. :) A chodzi mi raczej o dodatkową motywację, bo na siłowni wszyscy ćwiczą a w domu muszę motywować się sama, a wiadomo jak to czasami z tym jest ;)

      Usuń

Popularne posty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...