sobota, 15 grudnia 2012

Must Have: Kominy!

Witajcie! 

Jak dla mnie jednym Must Have tego sezonu są Kominy. Od kiedy je odkryłam szaliki mogłyby dla mnie nie istnieć. Są cieplutkie, ładne i baardzo milutkie. Sama posiadam jak na razie tylko 3 i ciągle szukam kolejnego. Najbardziej lubię (tak jak chyba wszystko) te w kolorach naturalnych. Jak wiecie uwielbiam wszystkie odcienie beżu i brązu. Więc i to musiało znaleźć odzwierciedlenie w Kominach które posiadam. Chwilowo nie mam jak zrobić zdjęć moich kominów dlatego przedstawię wam przegląd kominów z różnych znanych sieciówek. Są  naprawdę świetne! I myślę, że znajdę wśród nich mój kolejny. :) 
Zapraszam: 













  












Są po prostu świetne! 
Macie już jakieś swoje typy? ;)



Dobranoc 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...