środa, 26 grudnia 2012

Postanowienia Noworoczne

Hi! 

Dzisiaj publikuję listę Postanowień Noworocznych...  Jestem pełna optymizmu i wierzę, że mi się to uda! :)


1. Codziennie zapisywać co jadłam w danym dniu.
Będę umieszczała codziennie na blogu posty i aktualizowała je w ciągu dnia. Tak aby mieć pod kontrolą wszystko co jem. Oprócz tego zakładam sobie osobny zeszyt w którym będę to wszystko zapisywała. 
2. W każdym wtorek będę mierzyła obwody: w biuście, pod biustem, w talii, w pasie, biodra, uda razem (w wyznaczony punkcie), udo pojedynczo (w wyznaczonym punkcie), kolano i łydkę (w wyznaczonym punkcie). I podawała to w tabelce... Taką tabelkę wykonam też na dużym papierze i powieszę na szafie. 
3. Usystematyzowanie swoich ćwiczeń
To dla mnie bardzo ważne. Bo do tej pory robiłam to strasznie nieregularnie. Dlatego żeby odnieść jakieś efekty postanawiam to zmienić. O tym również będę pisała codziennie na blogu.
4. Nauka, nauka i jeszcze raz Nauka ;) 
Aby osiągnąć swój "naukowy" sukces muszę naprawdę ostro wziąć się do roboty! Dlatego oprócz ćwiczeń czas poświęcać będę na naukę chemii a później biologii. 
5. Znaczne rozbudowanie bloga i dodawanie własny zdjęć! 
Tak, wiem niestety że jak na razie nie ma tu zbyt wielu zdjęć mojego autorstwa ale to się zmieni :) Planuje zakup lepszego aparatu, na razie jednak będzie  pożyczał mi go mój chłopak :)
A co do treści bloga będę dodawała więcej SLIM przepisów i różnych baaardzo ciekawych i interesujących rzeczy dla kobiet dbających nie tylko o figurę ale też o urodę ;)
Zajmę się też trochę bardziej stroną kosmetyczną.
Ale tych postów nie będzie zbyt wiele tygodniowo, ponieważ jak wiecie.... NAUKA! :)
6. A co do spraw kosmetycznych to balsamowanie się codziennie :D
Oj taaaak w tym również nie jestem zbyt bardzo regularna ;) Ale trzeba dbać też o jędrność naszego ciała a tym bardziej podczas odchudzania! 




A wy jakie macie Postanowienia Noworoczne?
:D

2 komentarze:

  1. ja jeszcze nie myślałam o postanowieniach;p w sumie nawet nie wiem, czy bede je robic, bo przewaznie zapominam o nich po tygodniu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj też tak miałam :D Ale tym razem postaram się pamiętać o nich trochę dłużej :)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Popularne posty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...