sobota, 9 kwietnia 2016

Wykład Konrada Gacy w Poznaniu - GacaSystem

źródło zdjęcia: www.facebook.com/KonradGaca
Witajcie kochane! 
Wiem wiem, bardzo dawno mnie tutaj nie było... W zasadzie, moja przerwa miała potrwać jeszcze chwilę, ale musiałam do Was przyjść z relacją z najnowszego wydarzenia na którym uczestniczyłam. Szczerze mówiąc początkowo podchodziłam do tego bardzo sceptycznie, myślałam "co nowego mogę się od Nich dowiedzieć?", przecież mam wiedzę, tylko zdecydowanie brakuje mi determinacji w jej wykorzystywaniu. Ale ostatecznie, doszłam do wniosku, że przecież warto się wybrać, nic nie tracę, jestem na miejscu, a poczynania pana Konrada Gacy śledzę od lat, od niedawna również przyglądam się wszystkiemu co środę w Odchudzaniu na Śniadanie..., moim zdaniem to naprawdę "chudotwórca", ale... no właśnie ale. Czasami wydaje mi się, że to wszystko jest zbyt piękne aby mogło być prawdziwe, cudów nie ma... Chciałam się o tym jeszcze bardziej przekonać i prawdopodobnie właśnie to było głównym powodem dla którego tam poszłam :) Zapraszam! 



Tak jak wspomniałam już wcześniej, pana Konrada kojarzę już nie od dziś... od lat słyszy się o jego spektakularnych metamorfozach -19, -52, -98 i w końcu -170 kg, tak można byłoby wymieniać bez końca. Jednak to tak naprawdę tylko liczby, do jednych przemawiają zdecydowanie bardziej do innych mniej, ale kiedy pozna się już tych ludzi, sprawa robi się zupełnie inna. 
Podczas wykładu mieliśmy szanse poznać wielu z Gacowiczów, którym się udało, świetnie wyglądają i to nie od kilku miesięcy, ale od kilku dobrych lat. To naprawdę daje do myślenia i niezwykle motywuje. Miedzy innymi był tam Pan Marcin Polański któremu udało się zrzucić ponad 60 kg oraz jego syn Dawid który zgubił aż ponad 40 kg, w tak młodym wieku to naprawdę niezły wynik. 


Osób było oczywiście zdecydowanie zacznie więcej, ale byłam tak zasłuchana wywiadami, że nie pomyślałam nawet o robieniu więcej zdjęć... :) Mimo to zapraszam wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z historiami tych osób na stronie gacasystem LINK.
Nie brakowało oczywiście wstępu do odchudzania w GacaSystemie, wszystkich potrzebnych informacji oraz 10 głównych zasad którymi kieruje się cały system. Które zaraz Wam przedstawię.

10 KLUCZOWYCH ZASAD GACASYSTEMU:
1. Trzymaj się gramatur w diecie.
2. Dostosowanie diety i treningu, którego musimy przestrzegać. 
3. Szczerość przy konsultacjach.
4. Nie omijaj posiłków. 
5. Jedz regularnie, stałe pory posiłków.
6. Pij wodę - systemowo.
7. Regeneracja - czyli prozdrowotna suplementacja.
8. Zrealizuj 3 etapy odchudzania.
9. Czynnik fizjologiczny i psychologiczny diety.
10. Wykonuj masaż systemowy.

Mam nadzieję, że te krótkie opisy poszczególnych zasad mówią Wam wystarczająco dużo, ponieważ nie chciałabym przedłużać i się nad nimi rozwodzić.
Jednak dla Wszystkich bardziej zainteresowanych, znalazłam link który pozwoli Wam obejrzeć bardzo podobny wykład Konrada Gacy online i tam każda z tych zasad jest bardzo szeroko omówiona. --Wykład online - GacaSystem--



Podsumowując, wykład mnie zaskoczył i to w bardzo pozytywnym sensie. W końcu zrozumiałam, że chcieć to móc... i, że główne hasło GacaSystem "Mogę wszystko!" ma faktycznie odzwierciedlenie w życiu zwyczajnych ludzi. Jednak, myślę, że to decyzja bardzo indywidualna, ale jeśli ktoś chce mieć nad sobą kontrolę i trudno mu się zabrać do tego samemu to warto z takiej możliwości skorzystać. GacaSystem to ponad 300 świetnych specjalistów z dziedziny odchudzania i zdrowego stylu życia, którzy na pewno będą wiedzieć co zrobić z "naszym przypadkiem" i myślę, że warto spróbować. Ja wyszłam z tego wykładu pełna nadziei i wiary, że dam radę i raz na zawsze pozbędę się, tego z czym walczę już nie od roku. 
Dlatego wszystkich zainteresowanych z okolic Poznania serdecznie zapraszam na dni otwarte nowego GacaCentrum w Poznaniu. Myślę, że to świetna okazja, żeby zacząć przygodę z efektywnym odchudzaniem. A tych z innej miejscowości w których nie ma GacaCentrum zachęcam do przeglądania profilu facebookowego pana Konrada, bo z tego co wiem, planowane jest otwarcie kilku innych punktów w całej Polsce. 

Na koniec jeszcze trochę motywacji z GacaSystem, kilka filmików które pokazują, że MOŻNA WSZYSTKO!!! Serdecznie polecam ich zobaczenie.



Na dziś to już wszystko, mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu i również Was zmotywował.
Jestem ciekawa Waszego zdania, co sądzicie o Gaca Systemie? :) 
Przyłączylibyście się? A może macie już jakieś doświadczenia? 

Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam. :) 

Pozdrawiam, Ania :)






5 komentarzy:

  1. proponuje tez poszukac lekarskich komentarzy odnosnie systemu diety Gacy. Nie pozostawiaja na jego dietach suchej nitki. cala otoczka (przygotowanie, cwiczenia) to standard, ktorego trzymac sie nalezy, ale jego diete omijalabym szerokim lukiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba będę musiał spróbować tego całego systemu Gacy. Faktycznie działa tak jak opisuje to na slajdach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tym i o tym facecie ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się za bardzo te zasady. :) Lubię jeść to co mi smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa takie wykłady motywacyjne. Akurat ze zrzucaniem wagi problemów nie mam, ale zawsze fascynowali mnie tacy ludzie jak pan Konrad, pełni pasji i motywacji, którą dzielą się z innymi. Byłam również na motywacyjnym wykładzie pani Kingi Baranowskiej (przez agencję Face) - tej niesamowitej himalaistki, która zdobyła ośmiotysięczniki. Świetna babka, sympatyczna, a do tego umie zarażać optymizmem. Zachęca i podpowiada jak osiągać swoje cele i budować zespół. Nasz szef stwierdził, że to będzie świetną motywacją do efektywniejszej pracy w mojej firmie i wiecie co, muszę przyznać że miał rację, bo wykład był niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...