niedziela, 4 listopada 2012

Beginning.

Witam Was :) 

Zawsze myślałam o tym żeby założyć bloga poświęconego temu co nam kobietą najbliższe. O modzie, urodzie i oczywiście o życiu codziennym. Prowadziłam już kiedyś bloga który cieszył się dość dużą popularnością ale to było dawno, kiedy interesowały mnie zupełnie inne rzeczy niż teraz. Postanowiłam więc po raz kolejny zająć się prowadzeniem bloga i oto jestem :) 

Mam 21 lat. Pochodzę z okolic Leszna ale obecnie mieszkam Poznaniu. Studiuję Pielęgniarstwo jednak od zawsze moim marzeniem było studniować medycynę i zostać lekarzem, co mam nadzieję kiedyś się spełni. Mam cudownych rodziców i wspaniałego chłopaka, od niedawna również przesłodkiego psa o imieniu Chester (na pewno go jeszcze zobaczycie ;d). Interesuje się jak już wcześniej wspomniałam modą i kosmetykami a moją największą pasją są podróże i poznawanie nowych ludzi. Jestem mistrzynią w poszukiwaniu ubrań na które nie trzeba wydać fortuny aby dobrze wyglądać.  Uwielbiam second handy bo wiem że tam można znaleźć wiele perełek. W dzieciństwie chciałam zostać aktorką albo modelką do której niestety wiele mi jeszcze brakuje. 

Poprzez mojego bloga chciałabym zarazić siebie i was zdrowym stylem życia a przede wszystkim dbaniem o siebie. Bo inwestycja w siebie to najlepsza inwestycja. Nie jestem idealna ale mam nadzieję że razem będziemy dążyć do doskonałości. Przecież jesteśmy kobietami! :) 



Chester <3 

Tutaj jeszcze był mniejszy. Pierwszy spacer :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz