czwartek, 17 stycznia 2013

17. day

Witajcie kochane! 

Dzisiaj kolejny dzień pełen niespodzianek, lubię takie dni :) na siłowni oczywiście byłam ale niestety nie za długo bo musiałam wrócić szybko do domu :) 


11:00 
- dwa kotleciki drobiowe (niedługo pojawi się przepis na nie) :)

- 1 bułka pełnoziarnista fitness
- 1/2 czerwonej papryki




Ćwiczenia:
- 30 minut orbitrek
- 20 minut szybki marsz na bierzni 




Jak już wcześniej wspomniałam w domu czekała na mnie niespodzianka, wreszcie przyszła moja nagroda którą ja i Bartek wygraliśmy w konkursie na IKEA.pl :)




Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. też bym chciała kiedyś coś wygrać .. dużo ćwiczysz , szkoda że ja nie potrafię tyle ćwiczyć .Zapraszam ciebie na mojego bloga gdzie od dwóch tygodni walcze z dięta i ćwiczeniami , na moim blogu znajdziesz przepisy,porady, rezultaty :) mam nadzieję że będzie mnie wspierała w moim odchudzaniu !:) Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne musimy wspierać się wszystkie razem! :)
      jeszcze nie tak dużo, mam nadzieję że będzie coraz więcej :)

      Usuń
  2. a co to za nagroda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 razy bon na 50 złoty :) i 2 katalogi IKEA XXL :)

      Usuń
  3. O, gratulacje, to bardzo fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) zawsze na coś się przyda :p właśnie jadę na zakupy <3 spodziewajcie się potem zakupów ;)

      Usuń