czwartek, 6 czerwca 2013

Cześć Dziewczyny! 


Jak tam wam minął długi weekend? :) Ja trochę odpoczęłam nad jeziorem jednak nie było aż tak fajnej pogody żeby można było w pełni to wykorzystać. Na szczęście udało nam się wybrać na chociaż jeden fajny spacer :) 

Ale w Poznaniu pogoda dzisiaj przepiękna! :) mam nadzieję, że taka pogoda już z nami zostanie cały czas i nie będzie już takich pochmurnych dni :) Od razu chce się żyć i wszystko robić kiedy świeci takie piękne słońce. Widok z mojego balkonu jest dzisiaj wspaniały! :) 



Wczoraj będąc na osiedlowym ryneczku po świeże warzywa, wypatrzyłam truskawki :) wyglądały tak prześlicznie że od razu zrobiłam z nich tartę truskawkową (wiem, nie powinnam ale trochę grzechu nie zaszkodzi) a dzisiaj wieczorem robię koktajl truskawkowy już nie mogę się doczekać :) tarta może nie wygląda idealnie ale jest przepyszna, po za tym to moja pierwsza tarta w życiu. 


A teraz zabieram się za kontynuowanie szycia poduszki , wczoraj zaczęłam ale tak zaczęła mnie boleć głowa że nie byłam w stanie jej dokończyć. Dzisiaj okazało się, że ten straszny ból głowy to zapalenie zatok więc w najbliższym czasie z siłowni, basenu i zumby nici dlatego kontynuuje szycie poduszki i biorę się za ulepszanie bloga :) wczoraj coś już próbowałam ale mi niestety nic fajnego nie wyszło :P dzisiaj kolejna część zmagań :) 


Napiszcie mi koniecznie czy chcielibyście zobaczyć na moim blogu DIY Ozdobna Poduszka z napisem Love i Home :) chętnie taki post dla Was napiszę! :) 





Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnych moich wpisów! :) 
Ania



2 komentarze: