środa, 27 listopada 2013

Świece Yankee Candle w Poznaniu

Witajcie. 

Dostaję od was dużo pytań gdzie można kupić stacjonarnie świece i woski Yankee Candle w Poznaniu. Stąd mój dzisiejszy post. Chętnie przedstawię wam to cudowne miejsce a dodatkowo dowiecie się co jeszcze można tam znaleźć, bo tego jest naprawdę sporo. Zapraszam. 

Jak wiecie, nie od dziś, uwielbiam świeczki Yankee Candle. Mają cudowne zapachy, które roznoszą się po całym domu. Są idealne na chłodne jesienno/zimowe popołudnia i wieczory. Sprawiają, że stają się one przytulne i ciepłe. 
Dlatego, przełamałam się i zamówiłam pierwsze moje woski ze sklepu internetowego. Chociaż nigdy wcześniej nie wąchałam zamówionych zapachów. Okazały się naprawdę cudowne, ale niestety szybko się skończyły. 
Zimą ubiegłego roku, będąc na spacerze na poznańskim Starym Rynku natknęłam się na Mydlarnię w której znalazłam ich mnóstwo. I to właśnie o niej chciałabym wam opowiedzieć. 


MYDLARNIA Poznań

źródło: https://www.facebook.com/mydlarniapoznan 


Mydlarnia to mały sklepik na rogu Wrocławskiej i Gołębiej oferujący naturalne kosmetyki najwyższej jakości. W tym urokliwym miejscu kupicie jednak nie tylko kosmetyki, ale także oleje, świece  w tym świece Yankee Candle i olejki do masażu. Wielbiciele relaksujących kąpieli znajdą w Mydlarni z kolei sole i płyny o wspaniałych nutach zapachowych. Jeśli więc znudziły Wam się mydła i płyny do kąpieli wielkich korporacji, albo chcielibyście postawić na zdrowsze kosmetyki, to nie pozostaje wam nic innego jak odwiedzić Mydlarnię.

Godziny otwarcia 
od poniedziałku do piątku - od 10 do 18 
sobota - od 10 do 14

Facebook 

Strona Internetowa 


Mapa Dojazdu 




Wybór świeczek i wosków Yankee Candle jest naprawdę duży i każdy znajdzie coś dla siebie. A tym bardziej, że można sprawdzić wszystkie zapachy i wybrać te które najbardziej przypadną nam do gustu. 



Oprócz Yankee Candle znajdziecie tam wiele innych ciekawych produkty np. słodkie babeczki do kąpieli, wiele produktów z firmy Stara Mydlarnia, bomby do kąpieli z firmy Bomb Cosmetics a także inne jej produkty. Naprawdę jest tam cała masa wspaniałych rzeczy i można by było wymieniać w nieskończoność :) Oto kilka z nich! 




Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Mydlarni Poznań na facebook >KLIK<


A na koniec zapraszam jeszcze na moje ostatnie zakupy w Mydlarni. :) Co prawda jest to tylko 5 wosków, ale za to zapachy są naprawdę cudowne i idealne na tą porę roku. 





November Rain

Deszczowy jesienny dzień wzbudza wiele emocji, tak jak to robi ten zapach. Zmysłowy i nastrojowy z głębokimi wodnistymi nutami. To orzeźwiające połączenie nut liści, ciepłego bursztynu oraz świeżego powietrza po deszczu. Aromat ten doskonale umili chwile spędzone w domu, gdy za oknem pada deszcz i nie sprzyja długim spacerom.

Wcześniej jakoś nie zwróciłam na niego uwagi. Ale teraz postanowiłam spróbować, ponieważ czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat. I jestem zaskoczona, pachnie wspaniale, paliłam go ostatnio kiedy zaprosiłam do domu znajomych i wiele osób zwróciło na niego uwagę. Jest przepiękny. Na pewno kupię go ponownie. 



Midsummer's Night 

Jak pachnie prawdziwy mężczyzna? Dla każdej kobiety pewnie inaczej. Są jednak zapachy, które bezwiednie kojarzą się typowo męsko. Taki właśnie aromat odnajdziemy w świecy Midsummer's Night, który łączy zapachy przypraw korzennych, piżma, paczuli, szałwii i mahoniowej wody kolońskiej. To idealny aromat dla wszystkich fanów zdecydowanych i silnych skojarzeń.

Kupiłam go po raz kolejny. Ostatnio bardzo przypadł do gustu mojemu chłopakowi dlatego postanowiłam częściej go używać. Bardzo ładny i faktycznie pachnie jak prawdziwy mężczyzna :)



 Christmas Cookie 

Zapach Yankee Candle - Świąteczne ciasteczko to kwintesencja słodkich aromatów bożonarodzeniowych. Poczuj smakowity zapach piekarnika i wanilii z dodatkiem cukru. Zapach dostępny tylko w okresie świątecznym.

Mi ten zapach kojarzy się z budyniem waniliowym. Jest przepiękny... idealny na ten okres i baaardzo świąteczny! :)



Macintosh Spice

Nie musisz jechać do Indii aby poczuć wspaniały zapach i smak orientalnego deseru. Jest po prostu pyszny ... chrupkie, nieco kwaskowate plasterki jabłka posypane świeżo startym cynamonem. Smacznego! Z naszym zapachem każdy przepis na deser będzie udany, wystarczy zapalić świecę i uczta dla zmysłów gotowa!

Jest dokładnie taki jak jego opis. Idealne połączanie zapachu jabłka z zapachem cynamonu. mmmm pysznie! :) 



Christmas Eve 

Zapach Yankee Candle Wigilia Bożego Narodzenia to najdoskonalsze połączenie aromatów, które odnaleźć można w wigilijnym komplecie. Kandyzowane owoce oddają swój niepowtarzalny zapach, wypełniając dom przyjaznym i ciepłym uczuciem. Zapach dostępny tylko w okresie świątecznym. Yankee Candle gwarantuje oryginalność zastosowanych naturalnych ekstraktów.

Jest przepiękny idealny na świąteczne dni. I na pewno zakupię go ponownie i wezmę na święta do mojego rodzinnego domu! :) 



Serdecznie zapraszam do Mydlarni.
Jest to naprawdę wspaniałe miejsce szczególnie w tym okresie, kiedy lubimy umilać sobie czas spędzony w domu. 
A wy widziałyście o Poznańskiej Mydlarni? :)


Pozdrawiam
Ania



14 komentarzy:

  1. Na Garbarach bodajże Garbary 32 jest sklep Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Świetny post, własnie od jakiegoś czasu szukałam czegoś co zapachniałoby mi w pokoju a o Yankee Candle czytałam już w Twoim wcześniejszym poście. Bardzo się cieszę, że napisałaś o tym więcej! Na pewno odwiedzę Mydlarnię :)
    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie chciałam się Ciebie pytać gdzie je kupujesz, bo mam ochotę wypróbować... :D Ile za sztukę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woski 5.80 zł :) a świece dokładnie nie pamiętam, ale największa chyba 87 złotych :)

      Usuń
  4. Właśnie jutro wybieram się po kolejne tarty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio znalazłam starą mydlarnie na ulicy wodnej.Post na moim blogu.Szukałam tej mydlarni na wrocławskiej ,ale nie mogłam jej znaleźć..Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdej mydlarni ceny tych wosków są inne.Dlatego lepiej się zorientować cenowo. Ja płaciłam 9zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Na garbarach jest od niedawna sklep: Yankee World: tam to dopiero można poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam świątecznych zapachów i znalazłam fawortów u Ciebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam ostatnio kupić jakiś wosk od Yankee ale ciężko było mi się zdecydować czytając tylko ich opisy. Teraz wiem gdzie iść na spacer w poznaniu w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio byłam tam, ale okazało się, że sklepu już nie ma.. Jestem zawiedziona :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły zestawik tam mają, ale ja jednak wolę kupować online bo trochę taniej i wygodniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To był naprawdę wspaniały artykuł, który zaskoczył mnie swoją głębią i mądrością. Dziękuję autorowi za tę wyjątkową lekturę. Pozdrawiam serdecznie!


    Odwiedź naszą stronę,
    Oglądaj online,
    Czytaj dalej, Kliknij tutaj, aby skontaktować się z nami

    OdpowiedzUsuń