czwartek, 2 stycznia 2014

WishLista 2014



Witajcie Kochane już w tym Nowym Roku!


Mam nadzieję, że dla wszystkich z nas będzie on lepszy, bardziej owocny i szczęśliwy. A dzisiaj zapraszam was na post z moją tegoroczną WishListą oczywiście jest tych rzeczy jeszcze więcej ale te są moim głównym celem w tym roku. I mam nadzieję, że stopniowo zacznę odznaczać kolejne z nich, a w między czasie pozwolę sobie na te drobniejsze :) 





1. Torebka Michaela Korsa - najbardziej podoba mi się model Large Salma Top-Zip Satchel, ta torebka już od dawna mi się marzy i choć jest strasznie droga mam nadzieję, że będzie taki moment w tym roku, że będę mogła sobie na nią pozwolić. Oczywiście wybrałabym czarną, ponieważ jest klasyczna, ja bardzo lubię klasyczne ubrania i może jestem nudna ale wtedy mam pewność że będzie mi służyła przez lata. 

2. Zegarek Michaela Korsa - tak naprawdę z Michaelem Korsem zaczęło się od zegarków, mój wymarzony model to Golden Oversized Runway Watch, jest wprost idealny, ponieważ nie lubię małych zegarków. Zawsze marzyłam o takim pięknym złotym zegarku :) Czas to marzenie zrealizować! :) 

3. Zakupy w Bath and Body Works - kiedy oglądam w filmach na youtube dziewczyn co udało im się kupić w tym sklepie to jestem zła, że nie mieszkam w Warszawie i nie mam stałego dostępu do tego sklepu. Co prawda niby Warszawa nie jest daleko i zawsze można tam pojechać... choćby w tej chwili kiedy trwają tam wyprzedaże, bo jak pewnie wiece ceny w tym sklepie niestety nie nalezą do najniższych. Ale jakoś nie po drodze mi do Warszawy. Dlatego szukałam tego sklepu w Berlinie... ale jakoś nie mogę znaleźć. Zaczęłam podejrzewać, że w ogóle w Niemczech ta sieć sklepów nie zawitała, ale strona po niemiecku jest dlatego mam cichą nadzieję, że przy następnych zakupach w Berlinie wstąpię do Bath and Body Works - i tutaj prośba do was... jeżeli wiece gdzie w Berlinie znajdę ten sklep proszę napiszcie mi w komentarzach, będę bardzo wdzięczna! :) Oczywiście głównie chodzi mi o ich świece, ale bardzo chciałabym też kupić ich hand sanitizer i inne fajne rzeczy które mają :) Dlatego czekam na komentarze w tej sprawie :) 

4. Anatomia Gray's i Stetoskop - to oczywiście jak się domyślacie tylko wierzchołek góry który wiąże się z medycznymi studiami. Ale dla wszystkich musiałabym chyba zrobić osobną wishlistę... :) Mam ogromną nadzieję, że w tym roku wreszcie będę mogła te zakupy zrobić! :) 

5. Więcej świeczek i wosków z Yankee Candle - jak wiecie należę do osób zakochanych w tej firmie... Uwielbiam ich zapachy i uwielbiam kiedy w moim domu tak cudownie pachnie ;) Dlatego w tym roku chciałabym znacznie powiększyć moje zbiory tych świeczek i wosków. 

6. Strój do ćwiczeń - chciałabym w tym roku wreszcie mieć porządny strój do ćwiczeń ... nie koniecznie jakiejś konkretnej firmy. Chciałabym, żeby po prostu był wygodny i dostosowany do typu ćwiczeń które wykonuje... zarówno buty do biegania, zumby, sportowe spodenki i koszulkę jak również nowy strój na basen. :) Bo jak na razie jedyne co mam porządne to sportowa torba, ale od czegoś trzeba zacząć. Dlatego w tym roku szykują się ogromne sportowe zakupy. Oczywiście nie będzie to od razu. Planuję co miesiąc kupować sobie jedną rzecz, albo co jakąś ilość kilogramów ;) To się jeszcze zobacz! :) 

7. Wyjazd do Paryża lub Londynu - te dwie stolice od dawna mi się marzą, dlatego w tym roku chciałabym się wybrać do jednej z nich. W innych większych stolica Europy byłam ale to chyba te najpiękniejsze... :) Dlatego koniecznie się tam wybiorę :) 

8. Pędzle Hakuro - w końcu muszę sobie kupić chociaż jeden, już chyba od 2 lat tak je sobie oglądam w internecie i na tym się chyba kończy. Z tego co słyszałam są to naprawdę bardzo dobre pędzle i to w rozsądnej cenie. A w mojej kolekcji brakuje kilku w które chętnie się zaopatrzę. 

9. iPhone 5s - tutaj chyba nie muszę pisać za dużo, mój wymarzony telefon... tak wiem wiem, nie jest idealny, jest okropnie drogi itp... Ale jest 100% w moim stylu. Dlatego marzy mi się od dawna. Poza tym każdy telefon, nie jest do końca dobry. A kto z was poluje na niego?:) 

10. No i na sam już koniec ... moja kolejne ogromne zakupowe marzenie - pomadka z MAC. Co tu dużo mówić, jak większość rzeczy z listy od dawna bardzo chcę ją mieć. Ale tu jest bardzo podobnie jak w przypadku Bath and Body Works, nie ma tego sklepu w Poznaniu, do Warszawy mi nie po drodze i tak jakoś zawsze ten zakup odchodził na dalszy plan. Dlatego w tym roku trzeba to zmienić. 


To juz koniec mojej chyba obszernej Wishlisty na ten rok. Może nie tyle obszernej co niestety drogiej... i wymagającej sporej ilości pieniędzy. Ale myślę, że rozkładając to na cały rok nie będzie tak źle. 

A wy co palnujecie kupić w tym roku!? 


Pozdrawiam i jeszcze raz życzę
Szczęśliwego Nowego Roku! :*


Ania

15 komentarzy:

  1. Z Twojej listy, to bym chciała świece Yankee Candle. Zapachy są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, ze uda Ci się kupić wszystko co zaplanowałaś ;)

    bardzo mi się u Ciebie podoba - dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, i już zaczynam odkładać! :)
      Bardzo się cieszę, pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. jeny w tym Bath and Body Works mają super swieczki :) szkoda,ze nie ma tych sklepow więcej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, strasznie chciałabym żeby otworzyli ten sklep w Poznaniu :) Miał być w tym nowym centrum handlowym... ale jak zwykle jest z tymi najlepszymi sklepami, że go nie otworzyli :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. iPhone 5s <3 któż o nim nie marzy :) Po cichu liczę, że do października kiedy to kończy mi się umowa będzie w miarę dostępny w mojej sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) tylko ja liczę na to że mój tata weźmie go na siebie :D bo to jemu kończy się umowa :)
      zobaczymy jak to bedzie! :)

      Usuń
  5. Rzczywiście droga ta Twoja wishlista... ale życzę Ci powodzenia w spełnianiu każdego pragnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. czyżby studentka medycyny? :)

      Usuń
    2. jeszcze nie, ale mam nadzieję, że od października tak :)

      Usuń
  7. Pędzle Hakuro też mi się marzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę realizacji planów i marzeń! Znakomity blog, bardzo wysoki poziom. Mam nadzieję, że nie będziesz mieć nic przeciwko dodaniu Cię do tworzonej przeze mnie listy najlepszych polskich blogów o zdrowym stylu życia: http://ozdrowymstylublogi.blogspot.com/. Trzymaj się, Marek.

    OdpowiedzUsuń