wtorek, 1 stycznia 2013

1. day

Hi! 

Zgodnie z obietnicą i postanowieniem noworocznym od dzisiaj będę zamieszczała codziennie na blogu co jem i o której godzinie. W miarę możliwości będę starała się zapisywać ile to razem miało kalorii :) Ale to tylko tak w przybliżeniu ponieważ jak na razie nie kupiłam jeszcze elektronicznej wagi kuchennej i nie potrafię dokładnie policzyć kaloryczności posiłków.
Do tego będę zamieszczała zdjęcia niektórych posiłków a także takie szybkie przepisy na nie ;) Dodatkowo w każdy czwartek będę zapisywała moje wymiary w tabelce które przygotowałam i w kalendarzu :) I co tydzień będę podawała w tym poście ile udało mi się zgubić lub przybrać (o zgrozo!) w danym miejscu. Jutro postaram się załączyć tabelkę do mojego postu.

Mam nadzieję że kiedy będę miała kontrolę nad tym co jem i ile ćwiczę. Łatwiej będzie mi zrozumieć moje błędy i nad tym zapanować. ;)
Wy również weźcie w tym udział i piszcie w komentarzach uwagi dotyczące mojego "jadłospisu" :) a jeśli robicie coś podobnego podajcie linki ;) z chęcią przeczytam co wy jecie w ciągu dnia  :) 

Pozdrawiam! :)

Dzisiejszy dzień nie zaliczam niestety do zbyt udanych. Ponieważ po wczorajszej zabawie jestem strasznie zmęczona i tak naprawdę kiedy zgłodniałam jadłam dzisiaj dokładnie to na co miałam ochotę. Dlatego nie jestem zadowolona  z tego co zjadłam dzisiaj :)

Ale jutro zjem to co powinnam i nie będzie taryfy ulgowej :) 



A wy jak Dziewczęta po Sylwestrze ?:) 


Happy New Year :*



2 komentarze:

  1. życzę wytrwałości i powodzenia;) będę obserwować Twoje sukcesy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! :) wytrwałość bardzo się przyda :) Pozdrawiam :)

      Usuń