niedziela, 20 stycznia 2013

20. day

Witajcie :) 

Dzisiaj udało mi się wstać wcześniej i razem z Justyną (moją współlokatorką  wybrałyśmy się na dostawę nowego towaru do second handu niedaleko nas. I ku mojemu zdziwieniu nie znalazłam nic interesującego. Był jedynie dosyć fajny sweterek ale nie był aż tak interesujący żeby dać za niego 27 złoty. Dlatego szybko się poddałyśmy i wróciłyśmy do domu :) 



10:00
- 1 kromka chleba razowego light
- kiełbaska z piersią z kurczaka
- trochę ketchupu
- trochę surówki wiosennej
+ zielona herbatka 



kosztuje ok. 3.50 - jest naprawdę świetny! 



13:20
- jabłko
- kawa rozpuszczalna z mlekiem 



15:30- 2 ziemniaki
- surówka
- udko kurczaka





7 komentarzy:

  1. ja zawsze nie moge odnalesc sie w takich sklepach; trzeba miec na prawdę smkałke aby cos fajnego i konkretnego wyszperac; :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo często chodzę do takich sklepów w moim rodzinnym mieście :) ale tam jest dużo lepszy wybór niż tutaj, tu z 80% rzeczy to używane :) a ja takich nie kupuje ;p

      Usuń
  2. nie jedz ketchupu bo to sama chemia tak jak ta kiełbaska i surówka , najlepiej samemu zrobić surówkę ! :)
    i herbaty nie można zaparzać dłużej niz 3 minuty ,


    Jak zawsze chętnie tutaj zaglądam , naprawdę świetny blog i jak zawsze zapraszam na mojego bloga , porady na temat odchudzania , moje rezultaty i nie tylko.
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam aż tyle czasu żeby sama robić surówkę ;) więc muszę zaspokoić się samą chemią :p

      Usuń
    2. malutko w ogole jesz...

      Usuń
  3. Przyłącze się do poprzedniczki olej ten keczup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co Ty za śmieszne ilości jedzenia jesz...

    OdpowiedzUsuń