niedziela, 20 stycznia 2013

TAG - Wirtualny Spacer

Witajcie :) 

Zostałam otagowana przez Kate z bloga ŻyćFit.blogspot.com. TAG nosi nazwę Wirtualny Spacer, moim zdaniem to świetna sprawa i przyznam się że często robiłam sobie taki wirtualny spacer po Nowym Jorku, bo byłam ciekawa jak jego ulicę wyglądają. Bardzo lubię podróżować i chcę podróżować jak najwięcej. Ale oczywiście jest jeszcze wiele cudownych miejsc które chciałabym odwiedzić ;) I o nich chętnie wam opowiem :) 

TAG, polega na tym: każdy chętny (albo wytypowany przeze mnie) odszukał w Google Maps miejsca, które są dla niego ważne, które mu się podobają, gdzie był lub chciałby pojechać, a następnie zrobił screena i podzielił się tymi widokami na swoim blogu. Po wykonaniu tego piszemy kto nas otagował (podajemy adres bloga) i wybieramy kolejne 10 osób, które typujemy do zabawy.




Nowy Jork
Od zawsze marzyłam o wyjeździe do Nowego Jorku. Moim zdaniem jest to niesamowite miejsce, gdzie styka się tak wiele kultur i cech  charakterystycznych tylko dla tego miasta. Od zawsze się nim fascynowałam i jest to mój główny cel jeśli chodzi o podróże. Chciałabym przejechać się tą żółtą nowojorską  taksówką i buszować we wszystkich butikach na 5 alei :) 




Miami 
Od kiedy zaczęłam oglądać Kryminalne Zagadki Miami to stało się to zaraz po Nowym Jorku moje wymarzone miejsce w którym chciałabym się znaleźć. Wspaniały klimat i krajobrazy. Chciałabym wychodzić na taras z widokiem na ocean ;) Na pewno nie zapomniane chwile :) 



Wenecja 
Chciałabym pojechać i zobaczyć słynne "Miasto Zakochanych" :) chętnie wybrałabym się tam z moim chłopakiem na romantyczny weekend :) hmmm może w przyszłości :) 



Ibiza 
Ojjjj taaak :) Chętnie bym się tam teraz znalazła. Plaża, słońce i całonocne imprezy  <3



To chyba na tyle jak na razie :) Jak na razie marzy mi się głównie plaża i słońce! :) Bo pomimo że nawet lubię zimę i ten  klimat zimowy w domu ale nie daje mi to tyle radości  jak słoneczne piękne plaże :) 

Dobranoc! :) 


Taguję: 
- http://to-be-skinnyy.blogspot.com/
- http://fit-bieganie.blogspot.com/
- http://my-subsistence.blogspot.com/
- http://fit-and-sexy.blogspot.com/
- http://biegalnia.blogspot.com/ 

3 komentarze:

  1. Już wcześniej zostałam otagowana przez Kamę o otagowałam Kate:) Moje miejsca już są które chcę i kocham zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. W Miami to ja bym mogła zamieszkać i wyrzucić wszystkie zimowe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jest spacer z prawdziwego zdarzenia

    OdpowiedzUsuń