środa, 20 lutego 2013

GlossyBox Walentynkowy! :)

Witajcie kochane! :) 

Dzisiaj post o GlossyBoxie, to mój pierwszy kartonik i powiem wam że bardzo mi się spodobał :) Może dlatego, że był to Limitowany GlossyBox z najlepszymi kosmetykami zamieszczonymi w pudełku w 2012 roku. Postanowiłam że co jakiś czas będę go zamawiać, może nawet wybiorę comiesięczną subskrypcję. Już dużo wcześniej chciałam napisać post na ten temat, ale pomyślałam że nie chcę tak od razu oceniać tych kosmetyków i wypisywać tylko suchych faktów o nich. Chciałam chociaż trochę je przetestować i dopiero wtedy napisać ich "recenzję" na blogu. 
Już na starcie zauroczyło mnie pudełko. 






Chloé - woda perfumowana



Opis Produktu:
Symbol miłości, najpiękniejsza wśród kwiatów, klasyczna, niezastąpiona ... róża. Nuta przewodnia zapachu Chloé lśni, połyskuje swą prostotą i radością. W zapachu Chloé klasyczny aromat róży połączono z delikatnymi nutami kwiatów, rozgrzewającym ambrem i eleganckim drzewem cedrowym. 

Recenzja:
Opakowanie jest prześliczne. Uwielbiam takie malutkie i bardzo słodkie próbki perfum, pięknie zapakowane. Zawsze idealne do torebki żeby nie nosić niepotrzebnie pełnych opakowań. 
Jeśli chodzi o sam produkt to zapach również jest prześliczny, chociaż zazwyczaj nie lubię kwiatowych zapachów w perfumach ale ten naprawdę mnie urzekł. A co ważne bardzo długo się utrzymuje. 




KRYOLAN dla GlossyBox - Fashion Lipstick 


Opis Produktu: 
Pomadka z kolekcji Fashion marki Kryolan dostępna jest w ponad trzydziestu odcieniach. Jej kremowa konsystencja sprawia, że usta po aplikacji stają się jedwabiście gładkie i miękkie. Pomadka cechuje się zarówno właściwościami ochronnymi, jak i bogatą formułą. 

Recenzja:
Chyba właśnie tego produktu byłam najbardziej ciekawa. Kolor na zdjęciu jest dużo ciemniejszy niż w rzeczywistości ;/ ale tak to wyszło neistety. Kolor w rzeczywistości jest bardzo łady i idealnie dobrany do mojej karnacji i cery. Pomadka bardzo trwała i nie wysusza ust (co jest dla mnie ważne). Jest to pełen produkt.



LIRAC HYDRA-CHRONO+ 



Opis produktu:
Nowoczesny preparat - serum nawilżające dla skóry odwodnionej. Formuła została wzbogacona o składniki silnie nawilżające i przywracające skórze komfort. Dzięki delikatnej konsystencji dosłownie wtapia się w skórę. Polecany dla każdego rodzaju skóry odwodnionej.

Recenzja:
To naprawdę świetny krem! Przynajmniej u mnie sprawdził się rewelacyjnie i już myślę o zakupieniu pełnego produktu który kosztuje 150 zł. Ale naprawdę jest tego wart. Zawsze miałam skórę bardzo wysuszoną a on doskonale to ukoił i sprawił że moja skóra była naprawdę gładka i bardzo nawilżona. Bardzo przypadł mi no gustu. Jest tylko jedno ale... próbka mogłaby być trochę większa ;p trochę za szybko mi się skończył :) 


CLINIQUE - Krem pod oczy - All about eyes 




Opis produktu:
Lekki krem pod oczy zmniejszający widoczność opuchnięć, cieni i drobnych linii. Kremowo-żelowa formuła sprawia, że makijaż oczu dłużej się utrzymuje. Przetestowany okulistycznie. Do stosowania rano i wieczorem, pod oczy i na powieki. 

Recenzja: 
Kolejny produkt który na pewno odkupię pełnowymiarowy kiedy tylko będę miała na to pieniądze :) Krem o bardzo lekkiej konsystencji, świetnie nawilżający okolicę oczu. Nie wiem czy faktycznie ma jakiś wpływ na makijaż ale na pewno opuchnięcia się zmniejszyły :) używam codziennie rano i wieczorem. Pełen produkt kosztuje około 165 złoty. 



PAT&RUB by Kinga Rusin - Stymulujący Piling do ciała z linii Home SPA 


Opis Produktu: 
Rozmarynowo-cytrusowy Piling do Ciała HOME SPA z soli, cukru i olei roślinnych dokładnie złuszcza skórę, przywracając jej blask i świeżość.  Zawarta w pilingu olej słonecznikowy nawilża i odżywia. Olejki rozmarynowy, grejpfrutowy i cytrynowy poprawiają ukrwienie oraz odżywiają skórę, a olejek mandarynkowy łagodzi podrażnienia. Śródziemnomorski aromat Pilingu HOME SPA stymuluje zmysł i koi nerwy. Seria HOME SPA powstała z myślą o chwilach relaksu i dogłębnej pielęgnacji w domowej łazience. Kosmetyki HOME SPA do zadań specjalnych dokładnie zajmą się ciałem, a aromaty zmysłami. 

Recenzja: 
Powiem szczerzę, że nie do końca lubię tego typy kosmetyki w wersjach mini... Ponieważ jest tego znacznie za mało żeby można było coś konkretnego o tych kosmetykach powiedzieć. Jednak po tych użyciach mogłam zauważyć że skóra jest faktycznie fajnie wygładzona i piling pozostawia po sobie takie tłusty film co dodatkowo nawilża naszą skórę :) i pozwala na zrobienie sobie prawdziwego domowego SPA :) Aaaaa i jeszcze jeden plus.... na prawdę przepięknie pachnie :) 



Cashmere Eyeshadow Base 


Opis Produktu:
Baza o cielistym kolorze i kremowej konsystencji. Wygładza skórę powiek i wyrównuje ich koloryt. Ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu się i rolowaniu w załamaniach powiek. Intensyfikuje kolor. Przedłuża trwałość makijażu oka, aż do 15 godzin. 

Recenzja:
Bardzo ładnie rozświetla oko. Cienie faktycznie utrzymują się dłużej, ale na pewno nie tak długo jak obiecuje producent - ale jest to zadowalające. Kolor cieni jest dużo bardziej intensywny i ładniej prezentuje się na oku. I co dla mnie ważne, faktycznie ujednolica koloryt oka. Polecam wszystkim. Wypróbowałam już kilka baz pod cienie i jest zdecydowanie moim faworytem, dużo lepszy od Inglota :) Jest to oczywiście kolejny pełen produkt :) I na pewno jeśli się skończy (a moim zdaniem jest bardzo wydajny) odkupie go sobie ponownie. Cena - ok. 27 zł. 





Jak widzicie zdecydowana większość kosmetyków bardzo przypadła mi do gustu i jak najbardziej zasługują one na miano Najlepszych Kosmetyków roku 2012 :) Jak już wspomniałam wcześniej myślę o comiesięcznej subskrypcji GlossyBoxa, jeśli oczywiście środki mi na to pozwolą :) 
Uważam, że to świetny sposób na wypróbowanie wielu droższych kosmetyków i sprawdzenie ich przed zakupem. Bo na przykład na krem pod oczy z Clinique na pewno nie zdecydowałabym się bez wcześniejszego wypróbowania, choć słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. 





A wy co sądzicie o tego typu subsktypcjach? 
Wypróbowałyście już GlossyBoxa czy może zamawiacie jakieś inne pudełeczko?:)  


Pozdrawiam :) 


1 komentarz:

  1. Ja nie zamawiam bo nie wiem o co z tym chodzi, ile to kosztuje w ogóle, ale widzę że warto, kosmetyki rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń