poniedziałek, 28 października 2013

Jesienny TAG: I love Fall !!!

Witajcie! 

Kocham jesień... jak już się do tego przyznałam we wcześniejszym poście. Dlatego chciałabym zaprosić was na może trochę odgrzewane kotlety ;P ale niestety kiedy był ten tag modny nie posiadałam jeszcze tego bloga ale oglądałam go bardzo intensywnie na yt i to nie tylko polskim. Więc chciałabym odnowić ten post po roku, przecież wiadomo, jest mnóstwo nowych trendów ale nie tylko... Wszystko się mogło zmienić, dlatego ja postanowiłam napisać dla was ten post i oczywiście zapraszam wszystkich do zabawy!!! :) 


Pytania: 

1. Ulubiona jesienna szminka?
2. Ulubiony jesienny lakier?
3. Napój który towarzyszy ci w jesienne dni?
4. Ulubiona świeca zapachowa? 
5. Ulubiony jesienny zapach? 
6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 
8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?



--------------------------------


1. Ulubiona jesienna szminka? 

Przyznam szczerze że moją ulubioną jesienną szminką jest pomadka ochronna :) która w te chłodne i wietrzne dni sprawdza się na moich ustach idealnie i jest na nich najczęściej.
Moją ulubioną jest pomadka a w zasadzie masełko do ust z firmy Nivea - Caramel Cream. Jedynym jej minusem jest fakt że trzeba ją nakładać palcami co niestety nie jest za bardzo wygodne kiedy przebywamy poza domem, ale ja jak na razie większość czasu spędzam w domu także nie robi mi to ogromnej różnicy. A co najważniejsze przepięknie pachnie i świetnie nawilża nasze usta.


Zdarzają się jednak i takie dni kiedy na moich ustach gości szminka. W większości nie są to jakieś "szalone" kolory, zazwyczaj stawiam na odcienie nude z dodatkiem ciemniejszego różu ;) I chociaż na zdjęciach nie wyglądają za bardzo naturalnie to w rzeczywistości idealnie łączą się z moim odcieniem ust.Z resztą zobaczcie sami :) 



2. Ulubiony jesienny lakier? 

Moimi ulubionymi jesiennymi lakierami są praktycznie wszystkie ciemne odcienie. A w szczególności odcienie czerwieni/różu i brązu. Chociaż jestem na etapie poszukiwań mojego idealnego grafitowego lakieru. Ostatnio bardzo polubiłam szarości. Dlatego postanowiłam również ten trend przenieść na paznokcie i uważam, że grafit byłby idealny! :) Równie chętnie przygarnęłabym też jakiś bordowy lakier:) Muszę ich koniecznie poszukać! :) 



3. Napój który towarzyszy ci w jesienne dni?

Moim ulubionym ciepłym napojem który lubię popijać w chłodne zimowe wieczory jest herbata, najlepiej bardzo aromatyczna, lubię te z kolekcji "Grzaniec" są naprawdę bardzo rozgrzewające, ale też malinową, z dzikiej róży czy ziołowe lub po prostu zieloną herbatę.
Do tego bardzo lubię już kiedyś wspominaną INKĘ z mlekiem :) robię sobie z tego takie "inkowe late" :) Bardzo lubię kawy zbożowe. 
Oczywiście nigdy nie odmówię również gorącej czekolady, jednak staram się ją jak najbardziej ograniczać. 
Już kiedyś pisałam post o moich ulubionych napojach i wszystkie chętne osoby do niego zapraszam --> KLIK! :) 



4. Ulubiona świeca zapachowa?

Jak na pewno wiecie, uwielbiam świece a w zasadzie woski Yankee Candle. Niestety nie miałam jeszcze okazji wypróbować "pełnowymiarowej" świecy, ale za to wosków przetestowałam już naprawdę sporo. Jeśli chodzi o jesień i zimę to w swoim domu uwielbiam słodkie a nawet dusząco słodkie zapachy, przy czym kocham też rześkie zapachy co zobaczycie za moment:) Uwielbiam gdy w domu pachnie wtedy pysznym, niekiedy bardzo świątecznym jedzeniem. Jest wtedy strasznie przytulnie w domu i ta zima przestaje być już taka ponura. Na dolę zdjęcia moich ulubionych jesienno/zimowych zapachów. 



5. Ulubiony jesienny Zapach?

Jeśli chodzi o perfumy to jesienią i zimą lubię dość ciężkie zapachy. Ostatnio skończyła mi się moja ukochana Euforia CK. więc będę musiała poszukać czegoś nowego. :) Ale mam kilka typów oczywiście wszystko okaże się jak zwykle na zakupach :) 


6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria?

Kocham Kominy! To mój nieodłączny element zimowego outfitu. Są bardzo ciepłe, delikatne i idealnie pasują do wszelkich stylizacji. Czego chcieć więcej? :)

Ostatnio wyszperałam kilka w sieciówkach i powiem szczerze że trudno byłoby mi się zdecydować na coś konkretnego. Ponieważ wszystkie mi się podobają :) Jednak najbardziej urzekły mnie te z Asos.



7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 

Nigdy nie byłam na żadnej imprezie halloweenowej jednak myślę, że przebrałabym się za wampira :D to mogłoby być ciekawe :p ale pewnie bardziej śmieszne niż straszne! :) 


8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?

Mam wrażenie, że w tym sezonie poczułabym się bardzo dobrze w każdej modnej rzeczy :) I jest ona jak najbardziej w moim stylu. Jednak najbardziej spodobał mi się bardzo modny w tym sezonie kolor bordowy - wydaje mi się idealnym kolorem na jesień :) Natomiast nie jest aż tak ponury jak te wszystkie czernie i szarości które również uwielbiam! <3 

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni? 

W jesieni lubię długie wieczory i mnóstwo świeczek które mogę bezkarnie pozapalać w różnych częściach mojego pokoju. Piękne widoki za oknem chociaż wiem że to tylko kwestia czasu. Ogóle mam wrażenie, że w tych miesiącach w domu robi się tysiąc razy ładniej i strasznie przytulnie. 
A nie lubię? hmmm chyba zakładania na siebie tak wielu rzeczy przed wyjściem z domu :) Tego, że prawie cały czas jest ciemno i może to nas czasami wpędzić w jesienno-zimową chandrę ale jeśli zrobimy sobie przytulnie w domu, to chyba nic już nie będzie potrafiło nas w nią wpędzić :) 
W sumie w tym jednym zdjęciu ukazane jest wszystko to za co kocham jesień! :) 





a ja życzę mam miłego chyba pierwszego od dawna tak długiego wieczoru :) Jutro na moim blogu pojawi się pewnie filmik z wystrojem "wieczornym" mojego pokoju :) także oczekujcie! I mam nadzieję że podoba wam się mój ostatni post i pomysł na niego! :) Piszcie chętnie poczytam.
A ja uciekam na Zumbę! Pa :*



4 komentarze:

  1. Moja przyjaciółka też jest fanką palenia świeczek :). Właśnie jej kupiłam taką o zapachu kawy i jedną czekoladową :).

    Też ostatnio mnie na jesienny tag wzięło :). https://zakamarek2013.blogspot.com/2016/11/czas-jesienny-czas-przytulny-tag-filmik.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł, który czyta się jak przyjemna podróż! Dziękuję autorowi za wspaniałe słowa. Z pewnością wrócę po więcej. Pozdrawiam serdecznie!


    Wprowadź produkt do koszyka, Odkryj więcej,
    Odkryj więcej,
    Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń