sobota, 18 stycznia 2014

Moje miejsca w sieci: ♥ Znajdz mnie!




Witajcie! 

Dzisiaj specjalny post na który szykowałam się już od pewnego czasu. Ale brakowało mi do tego kilku rzeczy. Teraz kiedy mam już mniej więcej to wszystko co chciałabym mieć mogę spokojnie polecić wam moje inne miejsca w sieci :) I mam nadzieję, że tam również do mnie dołączycie.
Wejść na nie możecie klikając na poniższe linki lub na ikony po prawej stronie bloga :) 
Zapraszam! :) 




Facebook mam już od jakiegoś czasu. Tam najczęściej pojawiają się zapowiedzi nowych postów bądź piszę wam, że nowy post pokazał się na blogu :) Znajdziecie tam również wiele zdjęć z mojego codziennego życia jak i motywacyjne zdjęcia fit. :) Mam nadzieję, że dołączycie! :) 



To chyba moje ulubione miejsce w sieci... :) Mogłabym tam przesiadywać godzinami czego rezultaty zobaczycie odwiedzając je :) Najdziecie tam szereg inspiracji dotyczących wystroju wnętrz, stylizacji jak i nauki. To właśnie za to ostatnio tak bardzo lubię Pinterest...  ;) Jeśli nie macie jeszcze tam konta to zachęcam do jego założenia i prowadzenia własnej tablicy. 



Od jakiegoś czasu zabieram się za nakręcanie dla was filmików. Niestety jak na razie znajdziecie tam tylko jeden filmik mojego autorstwa ale mam nadzieję, że z czasem będzie ich coraz więcej. Znajdziecie tam również playlistę z moimi ulubionymi kawałkami zumbowymi a także inne playlisty ulubionych filmów.



Instagram to u mnie nowość, którą uwielbiam... ;) taaak... od kiedy mój chłopak posiada smartfona nie potrafię się od niego oderwać. :) Uwielbiam dodawać nowe zdjęcia i obserwować innych. Jak na razie niezbyt wiele się na nim dzieje, ale obiecuję, że będzie tego coraz więcej. Dlatego serdecznie zapraszam na mój instagram. 



A na sam koniec zapraszam was serdecznie na stronę Chestera na facebooku. Mamy tyle jego zabawnych zdjęć, że postanowiliśmy to jakoś wykorzystać i podzielić się nimi ze swoimi znajomymi :) Dlatego was również zapraszam na tą stronę. Chesterowi będzie bardzo miło! :) 




Mam nadzieję, że chociaż trochę
przybliżyłam wam moje miejsca w sieci. 


Pozdrawiam i całuje
Ania :) 

2 komentarze:

  1. Też bym chciała instagram'a, jednak windows phone nim nie dysponuje.. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziała, to szkoda... Ja mam instagram dzięki mojemu chłopakowi bo kupił sobie niedawno smartphona a ja niestety mam jeszcze nokie c7 :) ale mam nadzieję że u mnie się to niedługo zmieni i będę mogła na bieżąco być na instagramie itp :) Pozdrawiam

      Usuń