czwartek, 10 stycznia 2013

10. day

Hi ;) 

Od dzisiaj postanowiłam jeść więcej posiłków w ciągu dnia, za to małych. Od dawna już chciałam tak jeść ale nigdy mi to nie wychodziło... Ale od dzisiaj postaram się tego przestrzegać :) 



11:00 
- 2 małe jajka - ok. 160 kcal
- 1 kromka chleba pełnoziarnistego - ok. 100 kcal
- trochę surówki z selera - ok. 80 kcal
- zielona herbata


Razem: 340 kcal




13:30 

- jabłko 

17:00 - "bigos" w wersji light - małą miseczkę - nie mam pojęcia ile to mogło mieć kalorii :) 

20:00
wieczorna wizyta w IKEA - co skończyło się zjedzeniem kilku klopsików :/ 



Pozdrawiam! :) 

6 komentarzy:

  1. salatka z selera, juz wiem co zrobię jutro na obiad. Uwielbiam ta sałatkę, jest mega prosta i zamiast majonezu dac jogurt i samo zdrowie :) Pozdrawiam i smacznego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest rewelacyjna ;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Brawo za postanowienie, kibicuję :) Od 1 stycznia (no może 2) wprowadziłam więcej posiłków, zmieniam tryb życia (z nocnego marka i śpiocha na rannego ptaszka) dzięki temu mam czas na śniadanie, na 2 śniadanie, na przygotowanie obiadu do pracy i przekąski i jeszcze jem kolacje o 21 jak wracam :) I co chwila popijam zieloną albo czerwoną herbatkę. I się czuję milion razy lepiej niż wcześniej, a od jutra dołączam ćwiczenia na siłowni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) to co wypisałaś chce również wprowadzić w swoje życie ;) a przede wszystkim to żeby zmienić tryb życia... :/ Co najgorzej mi wychodzi bo zawsze byłam nauczona uczyć się wieczorami :( I teraz niestety też tak robię. Dlatego muszę to koniecznie zmienić :) I dokładnie tak jak ty zaczynam ćwiczenia na siłowni. Tylko jeszcze nie wiem od kiedy ale na pewno w przyszłym tygodniu ;) Pozdrawiam i zapraszam częściej;)

      Usuń
  3. I polecam się zapoznać z zbilansowaną dietą redukcyjną :)
    http://www.sfd.pl/Zbilansowana_dieta_redukcyjna_-_nowe_spojrzenie...-t231127.html

    OdpowiedzUsuń