piątek, 4 stycznia 2013

4. day

Hi! 


11:00
- kiełbaska z piersią z kurczaka
- łyżka ketchupu
- 1 kromka chleba razowego

13:30
- miseczka zupy serowej z makaronem 


18:00
- kiełbaska z piersią z kurczaka
- 1 kromka chleba razowego 



Dzisiaj bardziej skromny post ;) bo nie miałam w ciągu dnia czasu żeby napisać coś więcej ;) Tak samo nie miałam czasu na przygotowywanie sobie lepszych posiłków :) 
Ale na pewno jutro zamieszczę parę zdjęć :) No i czekam na ten obiecany aparat od mojego chłopaka ;p Mam w planach zrobić wam kilka recenzji kosmetyków oraz kosmetycznych ulubieńców roku ;) Także aparat na pewno mi się przyda:)

A teraz  zabieram się za post o pływaniu ;) 
Pozdrawiam! :)

1 komentarz:

  1. Jak pani dalej idzie z tym całym planem który jest opisany w tym wątku

    OdpowiedzUsuń