sobota, 2 listopada 2013

Hello, November.

Witajcie!

To niesamowite jak szybko minął ten miesiąc. Chociaż wiem, że powtarzam to już od pewnego czasu. Mam wrażenie, że od pewnego czasu te miesiące mijają coraz szybciej. Z jednej strony to mnie cieszy bo czas mija a ja chciałabym żeby ten rok już minął i wszystko potoczyło się dobrze, a z drugiej to trochę przygnębiające ponieważ domyślamy się jak szybko przeminą kolejne miesiące i lata. Ale mimo wszystko bardzo mnie to motywuje do pracy, ponieważ czy będziemy na diecie, czy będziemy dużo ćwiczyć, czy będziemy cały czas się uczyć czas i tak minie. A po pewnym czasie będziemy mogli cieszyć się efektami naszej pracy, jeśli będzie ona wytrwała na pewno zobaczymy wspaniałe efekty. I to jest strasznie motywujące! :) 



Nowy miesiąc daje nam nowe możliwości, możemy rozpocząć jakby od nowa. I chętnie z tego korzystamy ;) Mam nadzieję, że listopad będzie obfitował w naukę, jeszcze więcej ćwiczeń i porządną dietę :) W takim razie przejdźmy do moich Listopadowych postanowień i podsumowania października. 


Listopadowe Postanowienia i podsumowania

Trening
- Zumba 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) 
jeśli chodzi o zumbe w październiku to jestem bardzo z siebie dumna, chodziłam praktycznie na wszystkie zajęcia i przyznam się opuściłam tylko jedne poniedziałkowe ale to z powodu choroby ;)
- Basen przynajmniej 2 razy w tygodniu 
niestety tego postanowienia w październiku nie udało mi się zrealizować i nie byłam na nim ani razu, ale w tym miesiącu postaram się z całych sił to postanowienie zrealizować
- codziennie, przynajmniej godzinny spacer z psem
tutaj też było różnie, dlatego muszę to koniecznie nadrobić w tym miesiącu
- ćwiczenia na siłowni co najmniej 3 razy w tygodniu 
na blogu już pojawiła się zakładka Trening Cardio na siłowni... tam znajdziemy wiele ciekawych porad dotyczących ćwiczeń na danym sprzęcie na siłowni, na pewno z tego skorzystam i zacznę ćwiczyć, mam też w planach przygotować dla siebie plan ćwiczeń na siłowni którym na pewno się z wami podzielę.
- codziennie - ćwiczenia na rowerze stacjonarnym w domu ok. 30-40 minut
w tym miesiącu również postanowiłam do swoich ćwiczeń włączyć rower stacjonarny który posiadam w domu ponieważ podczas pisania dla was postu o nim >KLIK< naczytałam się wielu pozytywnych opinii na jego temat :) i bardzo chętnie zacznę na nim ćwiczyć! :) 



Pielęgnacja
- balsamowanie codziennie wieczorem
- mycie twarzy żelem dwa razy dziennie

- po każdym myciu twarzy nałożyć krem nawilżający do twarzy
- peeling enzymatyczny dwa razy w tygodniu




A wy jakie macie postanowienia na listopad? 
Chętnie poczytam. Trzymajcie się ciepło. Paa ;* 

3 komentarze:

  1. ja nie mam w tym miesiącu postanowień. będzie co będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostaje nam ustalić termin spotkania (chyba najwygodniej przez fb) :) Byłaś już sprawdzać te topy w Decathlonie? Bo ja musiałabym się kiedyś wybrać, ale inne formy spędzenia czasu też wchodzą w grę :D

    OdpowiedzUsuń